Onderzoek jouw artistieke signatuur tijdens de masterclass Personal Branding

Michiel Timpers, Luc Onderbeke, Louise te Poele en Martijn Crama onderzoeken de artistieke signatuur tijdens de masterclass Personal Branding. Aanmelden kan nog tot 1 februari via abc@artez.nl , wees er snel bij!

Michiel Timpers

Persoonlijke visie

Michiel Timpers is bedenker en oprichter van Quiver en richt zich op het ontwikkelen en bouwen van pure organisaties en individuen. Hij is een “identiteitsstrateeg” die doelgericht werkt vanuit authentieke stijl, waarin de kracht en groei van het individu centraal staat. Passie voor echte verbinding, identiteitsmarketing, persoonlijk meesterschap, creativiteit, verandertrajecten, coaching en talen. Hij vertelt in deze masterclass over het psychologisch inzicht achter Personal Branding en persoonlijke reflectie.

Luc Onderbeke

Een kritisch – filosofische beschouwing

Luc Onderbeke – illustrator, cabaretier – neemt ons mee in een filosofisch onderzoek naar identiteit en maatschappelijke verantwoordelijkheid. Na je afstuderen met volle overgave een succesvolle carrière nastreven is beslist geen slecht idee. De hedendaagse neoliberale samenleving lijkt ons echter het beeld voor te houden van het ondernemende individu dat het koste wat het kost moet “maken”.

Louise te Poele

Visuele dialoog 

Louise te Poele, kunstenaar.(1984) Sinds haar afstuderen van de BA Fine Arts op ArtEZ in 2008 heeft ze en turbulente ontwikkeling doorgemaakt, omdat ze al snel succes had met haar werk. Werk dat inmiddels de hele wereld over gaat en te herkennen is aan haar uitgesproken handschrift. Voor het ontstaan van nieuw werk zoekt en tast ze de grenzen af van het mogelijke. Maar bij alles wat ze doet, vraag ze zich af, hoe blijft het een echte ‘Louise?’

In deze masterclass gaan we een visuele dialoog aan, waarbij de focus ligt op introspectie. Kijk naar binnen en bevraag jezelf waarom je dingen doet. Vervolgens hoe communiceer je dat wat jou het meeste raakt met je doelgroep, daarin geeft Louise praktisch advies.

Martijn Crama

Social media – De doorvertel-factor 

Martijn Crama heeft zijn eigen muziekonderneming Music United. Hij is verantwoordelijk voor het management van Stefany June en IX. Verder heeft Martijn een weblog waar hij tips en trucs bijhoudt voor ondernemende muzikanten, en neemt hij graag actief deel in de innovatie van de muziekwereld. De keynote die Martijn voor Personal Branding presenteert heeft een nadruk op je (online) gedrag. Begrijp je voldoende hoe je de mogelijkheden op internet in kan zetten? Heb je de juiste instelling voor (online) ondernemerschap? Concreet kom je meer te weten over hoe mensen jouw business online vinden. Niet enkel vinden, maar het ook (online) gaan doorvertellen.

Voor meer informatie over de masterclass Personal Branding, data en tijden:

http://ondernemen.artez.nl/personal-branding/

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *